Begroting 2021

Bestuur en dienstverlening

Dienstverlening

Wat gaan we daarvoor doen?

  • In 2021 zijn alle klantprocessen opgenomen in het zaaksysteem voor statusinformatie.
  • We activeren “mijn Nissewaard” , waarmee een persoon kan inloggen middels zijn DigiD en zaken kan starten, lopende zaken kan inzien qua status en de definitieve documenten.
  • We zetten in op implementatie en doorontwikkeling van het Dienstverleningsconcept, gekoppeld aan de te ontwikkelen I-visie.
  • We zetten in op kwaliteitsverbetering via alle dienstverleningskanalen: efficiënt en transparant, snelle & duidelijke service- en productkwaliteit, bereikbaarheid en beschikbaarheid van de kanalen, alsmede klanttevredenheidsmetingen.
  • Ter verbetering van onze dienstverlening maken we de Jan Broekhuis hal van de gemeente Nissewaard aantrekkelijk voor inwoners en partners.
  • We bieden dienstverlening waarop inwoners ons kunnen aanspreken. Met de servicenormen maken we afspraken over onze dienstverlening aan inwoners, klanten en ondernemers.
Deze pagina is gebouwd op 12/07/2020 09:43:11 met de export van 12/07/2020 09:38:30