Begroting 2021

Bestuur en dienstverlening

Burgerzaken

Wat willen we bereiken?

  • Verbetering adreskwaliteit BRP.
  • Adequate opsporing van identiteits- en adresfraude en samenwerking met ketenpartners.
  • Doorontwikkeling digitale dienstverlening Burgerzaken.

Beleidsindicatoren

Indicator

Toelichting

Bron

Realisatie 2019

Begroting 2020

Streefwaarde 2021

Waardering dienstverlening Burgerzaken

Betreft de fysieke balies in de centrale hal van het stadhuis

Diverse bronnen

Er wordt onderzoek gedaan naar een tool waarmee we de klanttevredenheid realtime en breed (bijvoorbeeld per proces en op teamniveau) kunnen meten. Hierdoor krijgen we een betrouwbaarder beeld van de klanttevredenheid en kunnen we sneller inspelen op de uitkomsten. De afronding van het onderzoek vindt in het derde kwartaal van 2020 plaats.

8

8

Zelfevaluatie BRP


Zelfevaluatie Reisdocumenten

Jaarlijkse audit op uitvoering werkprocessen en (informatie)beveiliging
Score >90%= voldoende
Score >95%= goed

Rijksdienst voor Identiteitsgegevens

96,2%

99,1%

91,0%

97,5%

91,0%

97,5%

Deze pagina is gebouwd op 12/07/2020 09:43:11 met de export van 12/07/2020 09:38:30