Begroting 2021

Bestuur en dienstverlening

Burgerzaken

Wat gaan we daarvoor doen?

Verbetering kwaliteit basisregistratie personen (correcte registratie inwoners Nissewaard)

  • Gedegen adresonderzoeken naar de juiste woonadressen van inwoners op basis van signalen en indicatoren.
  • Toepassen Regeling bestuurlijke boete bij niet naleving verplichting tot (verhuis)aangifte.
  • Structurele controle van de lijst met administratief leegstaande woningen.
  • Opleiden van medewerkers.

Adequate opsporing van identiteits- en adresfraude en samenwerking met ketenpartners

  • Document- en identiteitscontrole bij baliecontacten intensiveren.
  • Adequate adrescontroles en huisbezoek op basis van signalen en indicatoren.
  • Samenwerking met ketenpartners uitbreiden, in- en extern.
  • Toepassen integraal handhavingsplan.
  • Uitvoering Opleidingsplan medewerkers Burgerzaken.

Doorontwikkeling digitale dienstverlening Burgerzaken

  • Meer producten 24/7 digitaal beschikbaar.
  • Achterliggende processen zijn zoveel als mogelijk digitaal ingericht.
Deze pagina is gebouwd op 12/07/2020 09:43:11 met de export van 12/07/2020 09:38:30